onsdag 31 mars 2010

Sommaren 2010, en riktig musiksommar!

Precis som rubriken lyder så kommer denna sommar bli en riktigt bra musiksommar!
Har en hel del bokat och sakta men säkert fylls det på mera märker jag, Dock är det nästan dubbelt så mycket till som jag skulle vilja gå på... Men ska väll försöka hinna jobba lite också ;D

Än så länge ser min musiksommar ut såhär:

5 Juni - Green Day på Ullevi i Göteborg
20 Juni - Pier Pressure festival på Frihamnen i Göteborg
23 Juli - Pink & Takida på Ullevi i Göteborg
7 Augusti - Sonisphere festival på stora skuggan i Stockholm

Kommer bli en grymt bra och rolig sommar!
Men som sagt så finns det minst lika många konserter och festivaler till som jag gärna skulle vilja besöka... Men tid och pengar är ett stort problem. Kommer sakna att inte få bo i mitt älskade festivaltält den här sommaren ....
Hultsfredfestivalen 2008

Inga kommentarer: