fredag 5 februari 2010

Ensam fredag

Har haft min sista praktikdag idag, tråkigt.
Kommer sakna Carlings och alla grymma personer jag träffat där.. Men nu vill jag bara ta studenten så jag kan få göra det jag vill sen!

Idag är det fredag och jag ligger själv hemma på soffan och har ätit pytti panna, kan inte bli roligare!
Eller...?
Har tänt lite ljus också bara för att försöka få igång lite fredagskänsla men det är inte lätt ska jag säga er. Inte för att jag har lust att göra något speciellt heller då jag är helt slut i dag, men lite sällskap skulle man ju kanske inte klaga på direkt.
Äsch, det finns dom har det värre.

En sak som har gjort mig lite gladare är i alla fall att den där grymt snygga skjortan i förra inlägget råkar befinna sig i min lägenhet just nu och jag lovar att den är här för att stanna...
Nu ska jag fortsätta att umgås med min colaflaska!

Inga kommentarer: