onsdag 20 januari 2010

20:e Januari

Blir inte mycket bloggande längre då jag helt tappat lusten för det och allt jag försöker skriva blir bara tråkigt och enformigt... Jag lever i alla fall och har fortfarande praktik varje dag 10-17 och före och efter praktiken händer det inte heller allt för mycket, dagdrömmer mest om att få upptäcka världen och åka tillbaka till min favoritstad London!

Idag tog jag en snabb runda på stan när jag hade lunch och köpte en as snygg väska på Gina , ett till par jeansleggings (mitt 6:e par tror jag , eller om det är 7:e ...) och en ögonfransböjare.

Om 9 dagar åker jag och Anton till Nässjö och ska se på Backyard Babies, bo på hotell och fira våran två-årsdag, ska bli så mysigt och skönt att få åka bort (även om det bara är för en natt..)!

1 kommentar:

Annica sa...

Jag kan åka på en riktigt shoppingweekend med dig i höst om du vill =) Handla upp alla pengar vi inte har på kläder och SKOR!
Förstår hur du har det med motivationen.. Är ju där själv oxå... Men plötsligt händer det!