tisdag 1 december 2009

Tisdag

Gud så bra Paramore är live måste jag säga!
4 + av aftonbladet fick de också :) Har ganska många bilder i kameran som jag ska försöka orka att lägga in i datorn och visa så snart som möjligt!

Kom i säng vid halv 3 inatt och var tvungen att gå upp vid 9 igen. Idag har jag nämligen gjort teoriprovet till körkortet ... och jag blev GODKÄND!
Känns skönt faktiskt, fick 54 poäng och det är jag nöjd med. Därefter blev det lite praktik, körlektion och mera praktik. När jag sluta tog jag också en super snabbis på stan där jag köpte lite julklappar till Anton :) och så belönade jag mig själv med en kycklingkebab , usch vad jag äter onyttigt...!


Nu sitter jag hemma och är mätt och belåten. Tittar också på första avsnittet av årets julkalender och som vanligt så tycker jag att den inte alls är något bra och förstår inte riktigt vad den har med julen att göra?
Men den kanske tar sig ... Blir en fortsatt kväll framför tv:n ikväll!

2 kommentarer:

Annica sa...

Grattis igen!
Oh nej, den var inte alls bra! Men den kanske tar sig...

F-M sa...

Grattis, grattis, grattis babydoll :-D