lördag 26 december 2009

Mellandagsrea!


Idag börja dagen med ett besök hos Sofia, min frisör.
Visar bild i ett annat inlägg...

Efter det åkte jag upp till stan och mötte annica för att gå och shoppa lite på mellandagsrean. Börja på Monki där det var hur mycket folk som helst och kön ringlade genom hela butiken. Enligt mig hade de den bästa rean så kan förstå att det var mycket folk. Köpte två tröjor som jag är mycket nöjd med!
Annicas kompis Cicci mötte upp oss och vi gick och åt lite mat innan vi fortsatte att spana in resten av rean på stan. Köpte ett par pyjamasbyxor på H&M och sen två prydnadskuddar på Lagerhous.
Mycket nöjd.

Resten av kvällen kommer jag spendera i soffan, precis som vanligt.
Är helt slut i huvudet känner jag .. ska komma på nått att äta snart också , tror det inte är så bra att överleva på twist påse och must bara...

Inga kommentarer: