söndag 27 december 2009

lite mera shopping ...

Det blev en snabbis på stan idag också, det visade att Ur & Penn hade 50% på alla smycken så där passade jag på att inhandla lite nya örhängen, fick alla med "vit bakgrund" för 98kr!
Så var jag tvungen att köpa ett par örhängen till mina andra två hål och där kan jag inte ha så stora så fick bli en sväng till glitter också där jag köpte de med "svart bakgrund".
Gick förbi Hemtex oxkså och såg att de hade massor med rea så passa på att köpa ett till bäddset när det var nedsatt eftersom det är så fruktansvärt dyrt annars ... det jag köpte kosta 599 annars och jag köpte det för 399.


Blev en sväng upp till gymmet också och lite kvällsmat inhandlat.
Snart kommer Anton hit och vi ska äta tacos , mys! :)

1 kommentar:

Annica sa...

Jasså hade hemtex rea!!! Det hade jag behövt lite nytt!