fredag 25 december 2009

Julafton 09

Har haft en super mysig julafton hemma på landet, mycket god mat och fina paket!
Kvällen innan julafton tittade vi och spelade bingolotto men vi vann inget .. lite tråkigt.
Men men, julafton börja med att äta en stor julfrukost hemma hos mormor och morfar, mysigt!

Gick hem igen och duscha och fixa mig lite innan jag och Annica gick ut på en liten promenad i snön innan det var dags att äta julmat :) mums!
Så blev det att kolla på Kalle Anka som är ett stort måste och därefter sitta och vänta på tomten och springa och smygpeta lite på paketen!
Tillslut kom tomten i alla fall och vi delade ut paket och jag tror vi har satt nytt rekord i att köpa julklappar i år!
haha ...

Är super nöjd med alla mina fina paket :) alla andra var också nöjda med sina verkade det som!
Så blev det julgröt och Svensson Svensson.
En riktigt mysig jul blev det , tycker vi borde fia jul oftare! :)
för att se fler bilder får ni spana in min bilddagbok!

Inga kommentarer: