onsdag 11 november 2009

Onsdag

Idag lår jag kvar i hela 30 minuter innan jag orkade resa mig upp ur sängen ... hemskt vad lat jag har blivit! Fick bara en halvtimme på mig att fixa mig + äta frukost så tog det som låg framme och orka inte bry mig ett dugg idag!

Blev skola först och sen ett snabbt besök hos tandläkaren. Spände och lite sånt så nu är jag helt öm i tänderna ... Så blev det en snabbis till skolan igen för att käka lite lunch. Hade projektarbete på eftermiddagen och jag bestämde mig för att åka och köpa mjölk att fota ;D haha
Mötte upp mamma på stan så hon kunde följa med, tyckte att jag lika gärna kunde handla till mig själv också när vi ändå var igång. Så åkte ut till Maxi och det drog ut väldigt mycket på tiden då det finns så himla mycket att titta på!
Blev nästan 1000 kr fattigare också ... Inte bra det :)

Blev en super snabbis till körskolan och hinna göra i alla fall ett par frågor innan de skulle ha någon kurs där kl 5. Gick upp till dansen där efter och dansade mig helt slut!
Bara två gånger kvar nu innan uppvisningen ... spännande!
Så blev det bara att åka hem, duscha, laga mat och nu börjar true blood strax :)

Inga kommentarer: