måndag 9 november 2009

Måndag

Nu sitter jag äntligen ner i lugn och ro och ser på tv, har haft fullt upp hela dagen!
Börja dagen hos Anton där vi fick tvinga oss upp ur sängen ... vet inte varför vi har så svårt att gå upp för? I söndags låg vi kvar där tills klockan blev strax efter 1!

Åkte ifrån Anton med 10.40 bussen och kom in till stan lagom tills min körlektion började. Gick väldigt bra idag tycker jag faktiskt, körde trafikljus och sånt idag. Körde också som vanligt lite frågor på datorn efteråt. Åkte hem en snabbis och lagade lunch också innan jag åkte ner till stan igen för att gymma. Körde på med kondition och magmusklerna.
Så blev det att åka hem och duscha och så kom Annica och hämtade mig så vi åkte ut till mormor och morfar där vi blev bjudna på mat och så såg vi på Ullared tillsammans, trevligt!

Nu har jag hoppat i min pyjamas och borstat tänderna. Ska se lite på tv först innan jag kryper ner i sängen. Imorgon ska jag upp extra tidigt då jag ska befinna mig på körskolan 07.40 för att göra halkörningen, spännande!