lördag 14 november 2009

Lördag

Har varit vaken sen 08.15 idag och jag är faktiskt ganska pigg. Dock har jag varit hur seg som helst idag .. Min morfar och Jimmy har varit här idag och äntligen påbörjat de renovering som vi ska göra i lägenheten. Kommer bli jätte bra när det är klart sen!
Själv har jag spenderat hela dagen med att göra klart ett arbete i Företagsekonomi, fixat fika & mat, kollat på när dom byggt och suttit vid datorn.
Blev en sväng till media Markt och Bauhaus med morfar också för att köpa en tv antenn och nytt golv till köket.

Början på min skriv & tv plats


Nu på kvällen har Annica varit här och vi har käkat pizza, kollat på film (någon om en hund, en kille och Malin åkerman .. haha), kollat massor med roliga klipp på youtube och ätit popcorn!
Mycket trevligt!

Imorgon blir det en sväng till IKEA och kanske också en sväng till gymmet , blev ju ingen träning i torsdags på grund av ont knä, otroligt ond träningsvärk och dåligt om tid...

1 kommentar:

Nea sa...

Vilket gym tränar du på? :)