söndag 22 november 2009

Burr burr ..

Jag fryser som bara den!
Känns som att min hud har förvandlats till gåshud bara för jag har det så ofta :P
Men idag är det söndag, en väldigt grå och trist sådan.
Idag ska jag åka till Anton och vara där och fira honom eftersom han fyller hela 19 år på onsdag!
Ska bli roligt, ska dock åka hem ikväll redan då jag börjar min praktik imorgon.

Helgen har varit fullt upp nästan hela tiden, vilket märks på bloggen då jag inte hinner uppdatera någonting ... Men jag har haft det trevligt :) I fredags blev det utgång med Erica, mycket roligt!
Blev inte så sent då vi var så trötta och skulle upp tidigt. I lördags var det bara att gå upp kl 8 för att vara med på öppet hus i skolan mellan 10-14, ganska segt men ändå lite roligt eftersom lärarna faktiskt släpper loss lite på humorn så man skrattar så mycket!

Efter öppethus så har äntligen Angelica och hennes pojkvän Samuel kommit hem från Dalarna över helgen så man fick träffa på dom ett tag :) Blev först hem till Erica och prata lite + att jag hämta hem alla mina grejer och därefter åkte vi hem till mig för att visa lägenheten och sen åkte vi till Media markt där jag köpte två födelsedagspresenter till Anton!

Men nu måste jag ta och plocka ihop det jag ska ha med mig, slå in presenter och fixa lite innan jag ska åka!

1 kommentar:

Erica sa...

Måste vi göra om! :)