söndag 29 november 2009

1 advent

1 advent idag, har försökt städa och göra lägenheten julvänlig idag. Går inte så bra då allt är kaos, har inget kök längre då det är under renovering så allt står i rummet .. Men men.
Ljusstakar i fönstren är uppe i alla fall och det är väll huvudsaken. Mysigt är det i alla fall, första ljuset har jag tänt också. Julstämningen saknas dock lite ... Mest för jag är så stressad över allt annat som jag måste göra innan jul + renoveringen.
Skulle vilja baka massor med gott till julen, lyssna på musik och pyssla ...

Nåja, haft dansuppvisning idag också. Kommer knappt ihåg hur det gick men hoppas att det inte såg allt för hemskt ut. som vanligt så försvinner alla tankar då nervositeten tar över så nu i efterhand känns det som att jag glömde bort massor med steg och att det verkligen såg hemskt ut men vi hoppas på det bästa!
Fanny kom och tittade idag också, gud vad jag saknar henne och hur surt det är att vi bor i samma stad men ändå så ses vi så sällan ... hemskt. Fick en försenad födelsedagspresent av henne, ett thomas sabo armband och en "V" berlock, underbart!
tack!

Skulle vilja visa bilder men har ingen ork att ta fram kameran, ganska tråkigt för har så mycket jag vill visa. Men har som sagt ingen ork, har så grymt ont i både huvud, ben och mage. Mår nästan lite illa också tror jag ... Borde plugga men vet att det inte kommer gå så ska lägga mig under ett par filtar och hoppas på att det onda går över snart.
Vill ju må bra imorgon då det bär av till Stockholm och se underbara Paramore!

Inga kommentarer: