lördag 31 oktober 2009

Veronica hissar & dissar

Pussar
är det någon som inte tycker om pussar?
Tror knappast det, det är ju bara för mysigt med pussar, pussas mera! :)


Tur
Jag kallar det ren tur att jag fick tag på Paramore biljetter till slut :) Antingen var det bara något fel när jag såg att det var slutsålt eller så har dom fyllt på mer nu. Men det spelar ingen roll, jag har två biljetter nu så jag och Anton kan se dem på fryshuset 30 november, härligt!



Tekniska prylar som bara krånglar
Jag vet inte om det bara gäller mig, men jag lovar att tekniken är emot mig! Det går alltid sönder för mig eller krånglar ... Just nu är det min mobiltelefon som jag inte kommer överens med då den krånglar massor och "uppåtknappen" håller på att gå sönder ...


Dålig fantasi
ja, det lider jag av just nu.. kan bero på att jag är enormt seg.

2 kommentarer:

Kaggemannen sa...

Ja håller klart med. Pussar är det bästa som finns!:) Du har en fin blogg. Trevlig Halloween

Denice sa...

Var köpte du paramore biljetterna? :O jag vill jättegärna gå , men nu är dom typ slut, får paniiiiik :(