fredag 23 oktober 2009

Veronica hissar & dissar

Rock musik
Jag älskar rock musik, alla typer av rockmusik. Det finns inget härligare än att sitta med hörlurarna i öronen som pumpar ut härliga gitarrsolon och grymma röster, underbart!

Konserter/Festivaler
kör på musiktema idag, haha :) Men som många vet så älskar jag ju att gå på konserter, kan gå på hur många som helst (och så många jag har råd med)! Var ju på Green day för ett par veckor sen och nästa fredag är det dags igen, då blir det Rise Against. På min bilddagbok har jag skrivit upp alla konserter jag har varit på så kika in där om ni är nyfikna på vilka jag sätt :)



Stress
Stress är bland det värsta jag vet.
Jag blir verkligen på dåligt humör när jag stressar, det kan nog många hålla med om...

Kall blåst
När jag satt och vänta på bussen idag höll jag verkligen på att frysa ihjäl, så himla kallt och blåsigt! Det gillar jag absolut inte.

Inga kommentarer: