torsdag 22 oktober 2009

Torsdag

Sitter och äter lite frukost just nu , om en timme ska jag hoppa på en spårvagn och åka in till körskolan. Idag är det körlektion + att jag ska plugga teori. Inatt drömde jag att jag inte fick göra teoriprovet för jag hade gjort om faserna så många gånger ... Hoppa verkligen att det inte blir verklighet!

Efter det kanske det blir en snabbis på stan eller så åker jag hem direkt och städar. Haha nu låter jag som att jag vore värsta hemmafrun .... Men så är det, imorgon åker jag ju hem till mamma och då kan det vara skönt att få allt städat och fixat tills jag kommer hem igen.

grått och tråkigt väder är det också så egentligen har jag bara lust att ligga i soffan och se på film.... Vad ska mina kära läsare göra idag då? :)

1 kommentar:

Annica sa...

Här var det tomt med kommentarer, men din kära läsare, moster, ska ut och käka med jobbet ikväll. =)