lördag 31 oktober 2009

Rise Against 30 oktober 2009 - Fryshuset, Stockholm


Det var grymt roligt igår och framför allt helt galet!
Vi börja med att stå nästan längst fram i mitten men det knuffades något enormt mycket där framme så det gick inte att stå upp i en sekund knappt så knuffade oss bak mot sidan istället där jag och Anton hittade ett perfekt ställe att stå på och man såg jätte bra.
Men det var en grym konsert med ett grymt band, det tycker vi om!
Dock fick jag inte så många bra bilder för det var så mycket rök på scenen, men jag filma två låtar så jag är nöjd. Slänger in en bild från konserten och det får räcka, vill ni se mera så kanske jag lägger upp fler bilder på min bilddagbok istället :)


Bilresan både upp och ner gick också jätte bra, körde inte fel en endaste gång och vi hittade en parkering direkt som var gratis, och gratis är gott!
På hemvägen satt vi och sjöng för fullt till Paramores nya skiva, för gissa vem som fick tag på 2 biljetter dit?
Jo, jag :) as nöjd!

Inga kommentarer: