onsdag 28 oktober 2009

Onsdag


Blev inte mycket bloggande igår då jag var upptaget exakt hela dagen, haha. Linné kom ju som sagt vid elva och vi prata på om allt möjligt, lagade mat, spela Uno och han också med ett par varv på stan :) Linnéa hittade en jätte fin klänning och kofta som hon köpte och så lyckades jag övertala henne om att ta hål i örat eftersom hon bara har hål i ett öra då det andra växt igen. Så fick köra med det gamla tricket "Gör du det gör jag det" så även jag fick ta ett till hål i örat, fast jag klagar inte! :D

Linnéa åkte hem innan jag hade körlektion och efter den mötte jag upp Anton och vi gick och handlade mat. När klockan slog 20.00 var Annica också på plats hos mig för en kväll i soffan med massor av bra serier!


I dag (onsdag) så har jag varit och haft körlektion och diskat. Klockan är "bara" 10.50 och jag har ingen aning faktiskt vad jag och Anton ska hitta på idag. Men solen skiner ute så det kanske blir en promenad eller något sen!

Inga kommentarer: