fredag 9 oktober 2009

Nattsamtal

Igår var inge n bloggdag för min del, på morgonen var ja helt yr i huvudet och på eftermiddag hade jag så grymt ont i huvudet så jag vet inte vad jag skulle ta mig till ... Men jag och Anton var ute och fota lite höstbilder som jag ska visa och de andra var här och fixa till lite småsaker i lägenheten som jag också borde visa om jag kommer ihåg det ...
Såg på tv hela kvällen och gick och la oss runt 12 tiden.

Vaknar dock vid 01.30 igen av att telefonen ringer, det står inget nummer och när jag svarar var det ingen där! Hjärtat slog i 130 kan jag lova ... Ingen aning om vem det var som ringde eller någonting. Men efter ett tag så lyckas jag somna om igen men vaknar ett par gånger och drömmer massor. När jag äntligen lyckats somna om någorlunda bra så saknar jag av att jag får sms.... jag får verkligen aldrig sova!

Nu har jag gett upp sovandet och sitter och kollar runt lite. Hade fått mail från där vi beställde studentmössan om orden och skulle lägga till ett par saker men det är bara problem... Dels får man inte se hur produkterna ser ut, sen finns inte ens dom byxorna som dom visade upp för oss ... irriterande!

Ska snart börja göra mig i ordning och käka frukost innan det är dags för företagsekonomi i skolan. Hörs säkert under dagen!

Inga kommentarer: