måndag 12 oktober 2009

Måndag

Ny vecka och nya utmaningar, rent bokstavligt talat.
Körlektionen idag gick helt okej, måste tänka på att hålla händerna rätt på ratten!
Bokat in 3 körlektioner de två kommande veckorna nu och så har jag bokat in mig på riskutbildning 1, känns riktigt bra faktiskt. Körkortet ska bli mitt innan den 31 december, så är det bara.

Förövrigt så har jag precis käkat lite lunch då min mage verkligen gjorde uppror mot hungern, den har nog aldrig kurrat så mycket som den gjorde förut idag. Nu sitter jag och kollar lite bloggar och ska strax fortsätta läsa/skriva i mina körböcker. Halv sex idag är det dags för teorilektion på körskolan också.

Jag har bokat min första tvätt-tid tills imorgon också, ska bli spännande att se om jag (miss)lyckas med det!
Ska också försöka hinna att lägga upp lite bilder från konserten igår!


Veronica

Inga kommentarer: