torsdag 29 oktober 2009

Hemmafru

Disken är diskad,Sängen är bäddad, tvätten är tvättad och hänger i garderoben, golvet är dammsugat och jag är mätt och belåten!
Känner mig som en riktig hemmafru idag. Men straffet för ett rent hem är ont i ryggen ... Skulle inte tacka nej till en timmes massage nu kan jag ju säga. Få nöja mig med att slänga på en ansiktsmask, måla naglarna själv och läsa lite ur min bok istället...


Har också gått lös lite med kameran idag och fotat undertiden som jag gjort allt hemma. Har lovat mig själv med att jag inte ska vara lat och bara ta fram mobilen och ta ett dåligt kort utan istället använda min älskade 400D istället <3
Har precis satt mig i soffan och ska slappna av och bara vara nu och vad börjar grannen göra då?
Jo borra så det ekar i hela huset, hör inte ens musiken jag spelar!
Grymt irriterande ....

Inga kommentarer: