fredag 23 oktober 2009

Fullt ös medvetslös.

Ungefär så känns det just nu. Var som sagt på riskettan mellan halv 9-halv 12 på körskolan och lyssna på när Håkan (körläraren) prata om alkohol, droger och trötthet. Intressant faktiskt, blev bjudna på frukost också :) trevligt!

Efter detblev det raka vägen upp till skolan och slänga i sig lite lunch som bestod av potatisgratäng och något kallt kött, oh super gott! Så företagsekonomi där vi gick igenom en ny uppgift för ett tag framöver, fick bestämma själva vad uppgiften skulle bestå av så det var ganska roligt faktiskt. Fick också reda på hur vi ligger till i kursen (företags ekonomi B) och jag fick en chock, jag ligger på VG+. Trodde knappt jag låg på VG i kursen, men det var en positiv överraskning! Fick sluta tidigare också vilket var otroligt skönt.

Så nu sitter jag hemma och har helt utan att tänka på det stressat igenom allt jag skulle göra innan jag åkte hem till mamma 17.40. Så nu vet jag inte riktigt5 vad jag ska göra, funderar på att ta en tidigare buss istället. Har inte direkt något att göra + att om jag sätter mig i soffan nu kommer jag bli otroligt lat och säkert inte orka resa mig upp för att åka med nästa buss ;D haha .. aja den som lever får se!

Inga kommentarer: