måndag 26 oktober 2009

En dag på stan

Jisses, nu är jag hemma igen efter en hel dag på stan!
Ganska direkt efter jag skrev inlägget imorse så hörde Kim av sig och ville fika/shoppa lite så for upp från sängen och gjorde mig i ordning.

Mötte upp henne strax efter halv ett och vi gick runt lite på stan innan vi fikade på café kuriosa. Jag åt en underbart god skink och purjolökspaj, mums!
Satt och prata om lite allt möjligt och skrattade som bara den! Riktigt trevligt :) efter fikat blev det en till shoppingrunda på stan. Hittade en vinterjacka på JC som båda tyckte var så fin så den slog vi till på. Köpte också ett linne och ett par örhängen!

När kim lämna mig så gick jag till körskolan och hade tänkt sitta lite vid datorn men huvudet var inte riktigt med mig så gick upp till stan igen i jakt på att köpa något jag blev pigg av så köpte en cola. Där efter var det att gå tillbaka till körskolan och ha den sista teorilektionen.

Ska snart lägga in bilderna på det jag köpt idag, men måste sätta på lite mat då jag är super hungrig!

Inga kommentarer: