söndag 27 september 2009

Söndag

Söndag idag och det har varit en riktigt slapp dag. Vaknade ganska tidigt idag men låg kvr i sängen ett litet tag, gick upp och åt frikost och så gick jag och Anton ut på en 45 minuters promenad i blåsten :) Vi försöker bekanta oss med området lite så vi gick runt inne i ett villaområde och sen kom vi ut på en lång väg där vi aldrig varit förut. Men i traska på och tillslut så kom vi hem igen.

Duscha, kolla på film och så har vi ätit pytt i panna med stekt ägg, mums!
Just nu sitter jag i sängen och kikar runt lite på datorn medans Anton är i köket och diskar, tur att jag har en sådan bra hemmafru :)
Förkylningen börjar gå över vilket är väldigt skönt, dock är jag riktigt trött i kroppen idag och orkar inte göra några större ansträngningar. Blir tyvärr inte mycket bloggande när jag inte orkar ... hoppas verkligen på att bli helt frisk snart!

Inga kommentarer: