onsdag 2 september 2009

Onsdag

Idag måste jag ha varit sjuk när jag gick upp för jag hoppades på att det skulle regna ute!
Haha, lite regnade det också faktiskt fast det gick över väldigt fort.

sitter i skolan nu och har internationell ekonomi. Är super seg idag dock men jag ska nog kunna överleva hoppas jag! I eftermiddag blir det projektarbete.
Förövrigt så ser dagen ut såhär:

08:30-15:30 Skola
15:30-17:30 Till stan för att äta, växla in pengar på forex och suktas av allt som finns i butikerna...
17:30-19:00 Dansa
19:00- ? Äta tacos och bli firad av Annica
?-? Packa och sova ^^

Igår gick det bra att mäta och planera lite i lägenheten också, har kollat igenom IKEA katalogen hur många gånger som helst och hittat massor jag behöver köpa. Har också suttit och skrivit upp allt jag kan komma på att jag behöver till lägenheten, kommer inte bli billigt direkt ... Men men :P Hoppas på att vi får nycklarna snart!

En till stressfri vecka på Öland skulle jag inte tacka nej till just nu :)

Inga kommentarer: