lördag 19 september 2009

Lördag

Igår kväll kände jag mig inte alls på humör, låg i soffan med huvudvärk och mådde illa ... hjärntumör? Hoppas inte det i alla fall. Sluta dock med att jag somnade på soffan ett tag vilket var skönt för när jag vaknade mådde jag mycket bättre, dock trött så stupade rakt in i sängen, haha :P

Idag är jag ensam hemma och jag är redan uttråkad efter att ha varit vaken i ca en timme. Men idag måste jag skriva ner allt som ska inhandlas på IKEA imorgon (ja, jag ska dit IGEN!) och så måste jag nog ta och städa lite och bädda rent samt att jag ska försöka orka sätta mig ner och få i odning på min ipod som jag inte använt på år och dar. Har helt enkelt ganska mycket att göra idag...


Förresten, GRATTIS ERICA SOM FYLLER 18 ÅR IDAG!

1 kommentar:

Annica sa...

Ett väldigt smart drag av dig att inte gå ut =)Duktig lillplutt! Ha det så bra på IKEA, behöver ni hjälp imorgon är det bara att hoja. Ser fram emot dom där inflyttningsmuffisarna snart! =)