måndag 14 september 2009

Lite hann jag med

Så fort dagen har gått, när jag väl slet mig från datorn (ja jag blev kvar ett tag till...) så har det gått av bara farten. Har packat ner alla mina DVD filmer,tv boxar och böcker i jätte stora papperskassar, blev 4 kassar totalt. Börjar få panik över att jag inte kommer få plats i lägenheten!

Så hjälpte jag mormor att vattna och leta fram en stol som mamma skulle ha. Har också hunnit att lägga upp lite saker på tradera, intresserad?
Spa in mina auktioner HÄR i så fall!
Har faktiskt också hunnit med att söka något eventjobb, dock har jag inte tagit reda så mycket om jobbet så känns inte som att det kommer bli nått av det dock, men man måste ju försöka.
Har också kollat på 1 ½ avsnitt av true blood, förstår inte att det ska ta så lång tid att ladda .... Men nu hittade jag VÄNNER på tv:n istället så ska ta och spana in det medans jag väntar på att andra halvan ska laddas klart!

Inga kommentarer: