torsdag 3 september 2009

hur ska det gå ...

aj, aj, aj,aj jag har redan fått en hemsk träningsvärk sedan jag dansade förut idag. Har ju inte tränat på hela sommaren så kroppen fick sig en riktig chock idag... Vill inte ens tänka på hur ont jag kommer ha imorgon.

Men i alla fall, Annica hämtade mig efter dansen och vi åkte hem till mig där det blev presentöppning, tacos och mata kattungar :P Fick en väska, tröja, muffins bok, presentkort på IKEA, DVD film och en skiva av Annica. Tack så mycket! :) supernöjd!
Filmen (en shoppaholics bekännelser) har jag suttit och kollat på medans Annica snodde min bärbara dator och roade sig med facebook. Egentligen borde jag packa eftersom jag åker till Anton imorgon och stannar där tills i början på nästa vecka , men det får bli imorgon istället.
Nu är jag sjukt trött så ska strax ta och sova lite tror jag :)
Hade lite bilder jag skulle visat var det tänkt men nu hittar jag inte mobilsladden och jag är för trött för att orka leta ordentligt så det får bli imorgon istället!

Men nu ska jag sova så natti natti!

Inga kommentarer: