måndag 28 september 2009

En bra måndag


Har haft en bra dag idag faktiskt!
Shopping, delat ut CV:n, fixat i lägenheten, haft teorilektion på körskolan och så har Annica varit här och ätit mat & tittat på tv. Hunnit med väldigt mycket alltså.
Just nu sitter jag i soffan med Anton och små tittar på Roas på Berns, ute öser regnet ner.
Ska snart krypa ner i sängen, känner mig friskare så hoppas på att jag blir helt frisk snart!
Fick små inflyttningspresenter av Annica idag också, ett fruktigt té och en kokbok för studenter :)

Känner att jag bara svamlar ihop inlägg för tillfället, kan bero på att jag inte känner mig pigg eller att jag helt enkelt inte orkar skriva bara. Hoppas att det försvinner snart så jag kan skriva lite bättre inlägg!
Men nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen, Natti natt!

Inga kommentarer: