måndag 10 augusti 2009

Nu befinner jag mig på hemmaplan igen

Nu sitter jag hemma igen i mitt egna rum efter ca 2 veckors äventyr hit och dit.
Känns både skönt och lite tråkigt faktiskt, det är så tyst och har inte direkt nått att göra. Eller egentligen har jag massor jag behöver göra på internet MEN vårat internet funkar inte nu igen... Förstår inte vad det är för fel på skiten.
Blir så sur!


Hur som helst har jag haft det helt perfekt på Öland och jag ska lägga upp lite bilder när internet vill jobba med mig och inte mot mig.
Nu börjar sommarlovet ta slut och det är 9 dagar kvar till skolan börjar. Känns både bra och dåligt... Men jag ska bara vara en dag i skolan eftersom jag är så fräck och åker till London den 20:e :) ska bli riktigt roligt, speciellt eftersom jag fyller 18 också den 23:e!


Veckan som kommer nu har jag massor saker jag måste fixa med.

- Packa upp allt från Öland
- Städa rummet
- Damma av resväskan och packa till London
- Växla pengar
- Köpa min ena födelsedagspresent ifrån mamma & Håkan, en ny digitalkamera!
- Boka klipptid och förhoppningsvis också få en tid tills den här veckan..
- Lägenhetsvisning på onsdag , Ja det är något jag inte har berättat för er än ;)

Det är nog det jag har planerat än så länge.
En vecka till på Öland skulle nog inte ha skadat faktiskt ...


Veronica

Inga kommentarer: