lördag 29 augusti 2009

London 20/8-24/8-09

Flygresan både dit och hem gick jätte bra!

Gjorde ett besök i ett av alla 1000 Starbucks, köpte nått som var jätte gott ;D Han som jobba där hade ett par kompisar som bodde i Motala så han kunde lite svenska så vi hade en trevlig pratstund :)

Hitta massor av snygag hus i London som jag inte skulle tacka nej till att bo i :)

Var på Madame Tussaud's och spanade in alla kändisarna en dag!

Var riktiga turister och gick/åkte runt nästan hela London och kolla på allt man måste se i London, såklart valde vi den varmaste dagen på hela våran semester att göra det på också... :)

Jag på min 18 års dag!


Jamie Olivers restaurang Fifteen där vi åt födelsedagsmiddag för ett X antal 1000 kr ;D

Nu har jag visat lite bilder från London :) Vill ni se mera så kommer de snart upp på min bilddagbok, Whoopsie !

1 kommentar:

Annica sa...

Det ska bli så kul att kolla på alla korten på onsdag!! OH vi har ju samma frisyr!! Oh my god =) Hoppas ni får det skoj ikväll! Hälsa Hard core superstar från mig!