lördag 15 augusti 2009

Jag har gjort en blondinbella

Idag har jag gjort ett mycket välbehövligt besök hos Sofia, min frisör :)
För första gången på flera flera år vågade jag mig på en ganska stor förändring... nu är jag inte jlusblond längre utan jag är riktigt mörk blond, nästan brun! Så är det svarta i håret väldigt mörkbrun.
Visst är det ovan efter alla år som jag färgat blont, men jag gillar det!


Efter frisören åkte jag hem till Fanny ett tag där hennes kompis Johanna också var med. Vi åt mat och prata lite, mycket trevligt :) Åkte sen hem och har dragit fram resväskan till London som jag ska börja fylla på imorgon.
Just nu sitter jag i min ensamhet med en burk cola och lite chips och ser på film, har regnat hela kvällen så tycker det passar bra med en liten myskväll!


Veronica

Inga kommentarer: