torsdag 13 augusti 2009

ett steg till närmare vuxenlivet

Efter att jag varit på intervjun så blev det ju som sagt en liten sväng till på stan, närmare bestämt till Lagerhous bara för jag ville kolla in lite saker till köket som jag skulle vilja ha. Men det slutade med att vi kom ut därifrån med två superstora påsar som ni såg i förra bilden :)


Innehållet i dessa var en liten "servis" eller vad man ska kalla det. Jag köpte tallrikar, assietter, skålar (som jag ska ha som djupa tallrikar för de som egentligen var tänkt som djupa tallrikar tyckte jag var lite för platta eller vad man ska säga ..) små koppar och stora koppar. Köpte också lite små saker som ni ser på bilden.
Riktigt nöjd då jag fick allt för under 1000 spänn!

1 kommentar:

Camilla sa...

Titta så mycket fint! Bra priser också