söndag 16 augusti 2009

att vara tjej må vara dyrt men härligt!


hade ett "minispa" i eftermiddags, otroligt skönt!
Att spendera någon/några timmar för sig själv till att ta hand och friska upp kroppen är mycket välbehövligt känner jag. Jag själv är ganska dålig på det, ska bli bättre på att ta hand om mig och slappna av bättre.

Annars har dagen bara rullat iväg utan att jag har fått så mycket gjort känner jag. Har i alla fall börjat packa inför London och det känns mycket bra.
På senare eftermiddagen så fick vi syn på en glad överraskning, 4 små pluttar till kattungar har kommit fram igen och de är så fruktansvärt söta!

Just nu har jag smällt i mig lite popcorn och té samtidigt som jag ser på Djävulen bär prada. Har jätte ont i min axel, har suttit vid datorn alldeles för mycket/länge nu de senaste dagarna .. inte bra det.
men nu ska jag luta mig tillbaka och se på filmen!

Inga kommentarer: