måndag 13 juli 2009

Inte en vanlig måndag...

I vanliga fall så har jag jätte svårt för att gå upp på just måndagar, eftersom måndag är början på en ny vecka och brukar innebära att det är dags för att gå upp till skolan/jobbet efter en ledig helg. Men idag vaknade jag redan halv nio och var super pigg, fast låg kvar och försökte sova ett tag men gav upp tio i nio.

så nu har jag duschat, käkat lite frukost och ringt till mamma för att tigga skjuts till bussen i eftermiddag. Så nu har jag bara kvar att fixa ett inlägg med bilder från igår, packa , fixa mig, hämta ut Sonisphere biljetter och gå på bio.
Bäst att fortsätta med dagens lista tror jag allt!

Måste bara berätta att jag ser på doctors nu på tv4 och dom pratar om att det finns massage med ormar! Usch, fy och blä säger jag bara ... vem går på sånt?


Veronica

Inga kommentarer: