fredag 3 juli 2009

Ice Age 3

Idag är det fredag och jag har längtat som en tok efter helg den här veckan!
Inte för att jag ska göra något speciellt men att slippa gå upp halv 6 och jobba är guldvärt...
Men idag har det varit en helt okej dag på jobbet, ibland lite för varmt men ändå svalare än vad det har varit tidigare dagar.

Efter jobbet mötte jag upp Anton på stan och så köpte vi lite godis innan vi intog biosalongen :) Såg Ice age 3 idag, väldigt rolig film faktiskt! Så den är sevärd.
Efter bion hann vi med en jätte snabbis till stan innan vi åkte hem. Hitta den perfekta korta skinnjackan som jag vill ha ... dock kände jag att 498kr inte riktigt passade min plånbok idag, men kanske nästa gång ;D

Anton och jag tjafsade om vad vi skulle se på tv förut också, jag vill se filmen på 5:an men han ville se filmen på tv 4 film. Såklart så vann han så jag satte mig framför datorn istället :P Tror jag ska spela lite sims i ren protest!
Är sugen på glass också ...


Veronica

Inga kommentarer: