fredag 24 juli 2009

Fika + spel hos Fanny

När jag vaknade imorse kände jag inte alls för att sitta hemma hela dagen till ingen nytta så åkte hem till Fanny en sväng istället :) Mycket trevligt, vi spelade lite spel, fika och pratade.
Nu sitter jag och ser på min tredje film för ikväll och håller på att bli galen av uttråkighet.
Borde väll sova egentligen men är till och med för uttråkad för det ...

Imorgon blir det att vara hemma själv hela dagen tills Annica kommer och hämtar mig runt sex tiden då vi ska åka ner till husvagnen. På lördag är det "S:t Anna" dagarna där vi har våran husvagn så då får man testa på lite olika vattenaktiviteter så vi ska förmodligen paddla kajak och så ska jag och morfar åka vattenskoter, ska bli roligt!
På söndag blir det att åka till Anton och stanna ppå obestämd tid skulle jag tro!

Nu ska jag se klart på min film och sen ska jag väll försöka ta mig till sängen och läsa lite tror jag.
Förövrigt så blir internet bara sämre och sämre igen så det går jätte segt att ladda upp bilder ...


Veronica

Inga kommentarer: