lördag 11 juli 2009

En lyckad lördag!


Linnéa kom ju förbi idag och vi har suttit och pratat om allting mellan himmel och jord! Vi besökte också ett mycket kallt Arkösund där vi trotsade vädret och åt lite glass och gick omkring på bryggorna, mycket trevligt! Övningskörde gjorde jag också hela tiden och det gick mycket bra faktiskt, förutom en idiot som körde om en cykel precis när jag kom så dt var nära en liten krock men vi klarade oss!
Förövrig så har jag varit superglad hela dagen också eftersom jag vann biljetter till Sonisphere festivalen nästa lördag som jag visade i tidigare inlägg!

Just nu sitter jag och tittar runt lite samtidigt som jag har filmen She's the man på i bakgrunden. Är ganska trött fast ändå inte direkt sovtrött. Dock ska jag upp strax efter kl 6 imorgon för vi ska på "kryssning" mellan Nyköping - Västervik imorgon.
Så ska väll inte sitta uppe allt för sent då det kommer bli en väldigt lång dag då vi åker hemmifrån strax efter sju och kommer inte komma hem igen förrens någon gång runt tolv ...
Sov så gott!


Veronica

Inga kommentarer: