onsdag 17 juni 2009

Onsdag

Jag kan knappt beskriva hur trött jag är, förstår inte hur jag kan bli så trött :P Haha idag på lunchen somnade jag till och med ett tag efter att jag läst lite. Annars har det flytit på men det har varit en riktigt lång dag idag, följde med en pensionär och handlade lite idag som blev mycket uppskattat och så har jag suttit inne hos några andra pensionärer och pratat och kollat på tv tillsammans med dem. Jag kanske har ett ganska bra jobb i alla fall? :P


När jag sluta blev det en snabbis upp på stan för att inhandla ett par skor, kan ni gissa vilka? Jag kan ge er en ledtråd i form av en bild...
Så var jag så trött och sugen på nått så köpte mig en persika och en mer också. Tycker jag var duktig som inte köpte något sött! Dock slank det ner två merci chokladbitar när jag kom hem ...
Nåja, nu har jag bara läst lite bloggat och vilat upp mig lite när jag varit hemma. Snart tror jag vi skulle ta en liten tripp med bilen för att först fixa lite saker och sen åka till söderköping och äta mat!
När jag kommer hem måste jag packa eftersom jag ska till Anton imorgon och fira lite midsommar där.


Veronica

Inga kommentarer: