söndag 7 juni 2009

Nörden är tillbaka!

Jag måste erkänna att jag är nog lite beroende av Sims nu igen... Har suttit hela dagen idag och spelat, förutom en liten paus då jag var hemma hos mormor & morfar och fikade.
så inte så värst aktiv dag och det känns i hela kroppen, är helt genomfrusen och stel för jag bara har suttit still.

Men förövrigt har jag haft en ganska bra helg, fredag-lördag var vi i husvagnen där jag, Anton & Annica sov kvar och roade oss lätt med att spana på danska killar (Annica spanade mest, jag hjälpte henne att spana och anton kom med dåliga kommentarer :P), spela Uno, åt chips och frös!


På lördagen åkte Anton hem och vi andra var och kollade på en revy i stan som hette "Vi på snorkråkan". Vi blev bjudna på mat som var jätte god och det var jätte roligt faktiskt!
Sen var det bara att åka hem där jag spenderade kvällen framför datorn som vanligt ...
Och idag har jag då som sagt bara spelat sims :P Men imorgon ska jag i alla fall röra på mig lite då jag ska in till skolan där hela skolan ska ha brännbollstunering, så vi får hoppas på sol imorgon!

(vill ni se bilder från revyn så spana in Annicas blogg!)


Veronica

Inga kommentarer: