tisdag 23 juni 2009

Länge sen

Som sagt så var det ganska länge sen jag skrev nu. tyvärr så tror jag att bloggen kommer att få lida ganska mycket nu i sommar. Har ingen lust direkt att skriva, just nu är vädret på topp, jag jobbar för fullt och har helt enkelt andra saker för mig :)
Men jag hoppas på att komma igång med bloggningen någon gång igen ...

Nåja än så länge har jag som sagt jobbat på i ca 1 ½ vecka och det funkar bra, är på ett äldreboende i stan och är väldigt roligt faktiskt. Midsommar helgen spenderades först i Grytgöl där jag och anton var med i Polustuståget (för er som inte vet vad det är så får ni ta och söka er runt pch se vad det är ;D) vi var kronprinsessan Viktora & Daniel, var jätte roligt faktiskt och vi hamnade på största bilden i Folkbladet också!
Så blev det jordgubbstårta hemma hos Anton och därefter åkte vi hem till mig.

Anton har bott här från fredags tills idag och vi har varit riktiga nördar med Sims 3, spelat långt in på nätterna. Men vi har också kollat liote på Vänner (som är våra tradition), varit i husvagnen och solat!

Följande vecka består bara av jobb än så länge och i helgen så ska jag & Anton bo i våran husvagn själva, får se hur det går ... haha :)
Men jag hoppas att ni också har en riktigt bra sommar och jag ska verkligen försöka hålla er lite uppdaterade någon gång ibland.
Glad sommar! :)


Veronica

Inga kommentarer: