torsdag 4 juni 2009

Är hösten redan här?

Det känns nästan som det, hela dagen har regnet bara öst ner och jag har suttit med en filt på mig hela dagen och bara frusit. Eller ett tag på förmiddagen var jag och mamma en sväng till Söderköping där vi först åt en räkmacka på Lindahls innan vi handlade på oss massor med mat. Vet ni vad jag hittade i affären?
Jo, Hello kitty isglass med smak av körsbär och vindruva! Självklart var vi ju tvugna att köpa ett paket eftersom jag älskar den lilla kitty katten :) Glassen var faktiskt ganska god!
Fick övningsköra hem ifrån Sörping vilket gick ganska bra faktiskt, klarade alla rödljusen utan kärringstopp!
Annars har det inte hänt något speciellt idag heller ... Testade och spela sims idag också och idag var det faktiskt lite roligare så det blev ett tidsfördriv som tog upp hela min kväll.
Ska snart sova nu tror jag, känner mig väldigt trött och uttråkad... men först blir det nog lite tv skulle jag tro!


Veronica

Inga kommentarer: