tisdag 19 maj 2009

Städtanter x2

Inge bloggning av olika själ men nu tänkte jag berätta lite om vad jag gjorde i måndags.
Jag roade mig med det roligaste jag vet, att städa! Hehe nej inte det roligaste jag vet kanske men jag och Anton hade lite roligt ändå tycker jag allt :)

Jag åkte som sagt hem till Anton i måndags, så fort vi kom hem till honom så vet jag inte vad som hände men helt plötsligt stod vi i hans rum med en dammsugare i ena handen, en hink med vatten & skurmedel i den andra.
Vi rensade hela hans rum på smutstvätt där man bland annat kunde hitta 24 par strumpor, 15 t-shirts och 3 par byxor... Haha så damsög vi överallt, dammade av lite och bäddade rent. Tycker vi var jätte duktiga och strax efter 22 var vi klara och stupade i säng!

Nu sitter jag hemma och har tråkigt, vet inte riktigt vad jag ska göra. Borde läsa min svenskabok och plugga till ett prov imorgon ... men återigen så är det så tråkigt och jag vill göra något helt annat men vad vet jag inte ... Får se vad jag kan hitta på!


Veronica

Inga kommentarer: