torsdag 14 maj 2009

Hos Anton

God Morgon alla pigga och glada!
Idag skulle vi egentligen vara i folkparken och typ spela basket eller något på ergonomin tror jag MEN eftersom det går så några bussar så skulle jag behövt åkt in tills lite före åtta, suttit där en timme och väntat tills vi ska börja, spela någon timme och sen sitta och vänta i över 5 timmar på att få åka hem igen så det lät ju faktiskt inte så lockande i mina öron i alla fall.

Så ligger hemma hos Anton istället helt själv eftersom han är på sin praktik. Har läst lite i "När jag hör din röst" och är på epilogen nu! Ätit lite frukost och nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sånt innan jag ska ge mig på slutet i boken, sen måste jag få bok nummer tre av Annica så fort som möjligt!

Anton tror jag skulle komma hem runt kl 2 idag så ska väll försöka roa mig med att läsa på lite till ett Logistik prov på onsdag och sen kolla upp om det är några arbeten jag har kvar att göra. Sen får vi se vad jag ska hitta på för skoj :D


Veronica

Inga kommentarer: