torsdag 14 maj 2009

ajaj mina fötter ...

Hela dagen har spenderats framför datorn kan man säga, dock har jag inte fått något vettigt gjort alls. Fast en sak har jag gjort som jag skulle gjort också och det är att jag har läst ut bok nummer två i twilight serien och på lördag får jag förhoppningsvis hem bok nummer tre ifrån Annica!

Nu på kvällen var jag och Anton duktiga och gick en promenad med hundarna faktiskt, gick ganska långt och vad är det jag alltid har sagt?
jo, att träning är farligt! Jag straffades med två stora blåsor på mina stackars små lilltår bara för jag ville vara duktig och vara ute och gå ...
Jaja, nu är det lite tv och sen får vi väll se hur långt tid det tar innan vi somnar, måst ju upp tidigt imorgon även fast det känns som fredag idag.



Veronica

Inga kommentarer: