torsdag 2 april 2009

Vilken härlig freda... nej jag menar torsdag!

Så otoligt fint väder det har varit idag!
U-N-D-E-R-B-A-R-T-!-!
Erica, Julia & Jag gick och köpte glass på eftermiddags rasten som vi avnjöt i solen i bara t-shirts. Har varit en väldigt avslappnande dag idag så det har känts som att det har varit fredag idag fast det bara är torsdag.
Hoppas på att det blir lika skönt väder imorgon :)

Har som sagt haft skola hela dagen och sen jag kom hem har jag ätit lite mackor och ägg innan jag äntligen har börjat plocka i ordnign på mitt rum så nu kan man faktiskt använda skrivbordet igen utan att det ska ligga ett ton med kläder i vägen.
Har dock kommit på att jag är i ett stort behov av en stor rensning i mina garderober, fick riktigt pressa in de sista kläderna ...
En annan sak är också att jag har tappat bort mina glasögon! Jag har letat överallt nu och jag kan verkligen inte hitta dom ...
Hoppas verkligen att dom kommer fram snart för börjar få ont i huvudet nu när jag suttit vid datorn ett tag.

Jaja, ikväll finns det nog inget att se på tror jag. Så vet inte vad jag ska roa mig med riktigt ... Nått hittar jag nog på :)



Veronica

Inga kommentarer: