tisdag 7 april 2009

Tisdag

Hejsan!
Hur mår ni?
Jag mår toppen, solen skiner och jag har en pojkvän och en godispåse bredvid mig :P
Idag har vi inget inplanerat precis utan får se lite vad som händer. Just nu sitter vi med en varsin dator i knät men hoppas på att vi ska göra något annat snart.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom allt och inget händer ungefär, men så kan det vara!

Igår åkte vi in till stan som sagt där vi först var på Maxi och kollade runt lite och fikade innan Anton åkte till hans körskola och jag åkte upp till stan och handlade lite (Se förra inlägget) och sen upp till Fanny där jag var et litet tag innan jag återigen gick ner till Stan mötte upp Anton och vi gick till Halvars där vi mötte mamma & Håkan och sen köpte glass!
Jag åt en vit choklad kula och en brownie kula, MUMS!
Väldigt trött var jag på kvällen med eftersom jag gått så otroligt mycket, så somnade i soffan för ovanlighetens skull ;D Haha!

Nej nu ska vi hitta på något!

Veronica

Inga kommentarer: