fredag 24 april 2009

Forsberg ... Anton Forsberg


Titta , är han inte snygg eller? :D
Det tycker jag i alla fall. Jag testade också kavajen men jag var inte ens i närheten av sådär snygg ...

som sagt så är jag hos Anton nu och vi har spelat tv spel och kollat på massa bilder och sånt :) Kan erkänna att jag inte ska bli tennis eller golf spelare, i alla fall inte i tv spels värden för jag var verkligen värdelös, men någon ska ju vara det också!

Ska snart sova, ögonen börjar sjunka ihop. Imorgon skulle vi gått på tatueringsmässan i Norrköping men det blir nog inget med det. Tänkte åka till stockholm istället men det var dyrt så blir nog att bara åka in till stan imorgon och se vart man hamnar helt enkelt :) Blir i alla fall hem till mig efter det!

Nu ska jag försöka få bort min nörd ifrån tv:n så vi kan sova någon gång!
Natti natt


Veronica

Inga kommentarer: