måndag 27 april 2009

Fartfylld helg!

Ingen lugn helg här inte :) Har haft fullt upp och därmed inte så värst mycket tid över till bloggen ...
I fredags så bar det av hem till Anton där vi köpte med oss onyttig mat hem och åt, gott!
på något konstigt sätt så blev vi fast på hans rum hela kvällen och spelade tv och kollade på gamla bilder och sånt som jag redan skrivit lite om :)

I lördags åkte vi in till stan där vi blev kvar tills strax före åtta. Var på media markt hela kvällen och kollade på lite free style motorcross, live artister och åt grillad korv. Solen sken hela dagen och det var riktigt sommar väder!
När media markt stängde gick vi upp till donken och åt lite och sedan in på ica maxi och gick runt lite för att fördriva tid. När vi kom ut till bussen var det 19 minuter kvar innan den skulle komma så tog en liten promenad istället. Mötte upp mamma och Håkan och åkte sen hem och kollade på Robinsson och sen på min älskade Twilight som jag kostade på mig på media markt för endast 99 kr! :D

I söndags bar det av till stan igen på jakt efter klänningar och lite sånt. Dock kom vi hem efter en hel dag på stan utan någonting om jag behövde ... Dock kom jag hem med ett par skor istället som jag hittade på Lindex för 299 kr!(kommer bild någon gång hoppas jag...)
Tyvärr är dom lite förstora men det går nog i alla fall...
Kvällen blev lite tv tittande och sen sova för fullt!


Veronica

Inga kommentarer: