fredag 6 mars 2009

Torsdagens äventyr

Åkte som sagt med mamma & Julia till Linköping och IKEA i går vilket gick jätte bra och det var super kul :) Köpte lite saker till våran monter vi ska ha på UF mässan, den kommer bli as grym tror jag allt!
Så käkade vi lite mat inne på IKEA också, riktig husmankost med potatis & köttbullar, gott!
Vi trodde det skulle ta jätte långt tid inne på IKEA men när vi var klara var klockan runt 12 så då hade vi två timmar kvar att spendera inne på Ikano huset innan vi var tvungna att åka hem jag fick ett par as snygga jeans leggings av mamma :) tack!

På hemresan var man ganska trött men helt plötsligt dök det upp massor av polis "mini bussar" på vägen till Linköping, ca 16 stycken såg vi totalt!
Så på vägen till Norrköping stod det vanliga polisbilar lite överallt och när vi åkte förbi en så började den köra efter oss och så körde han om oss och åkte jätte sakta så vi blev lite nervösa ett tag :P Men så körde han om lastbilen och stoppade den istället, hehe :)
Så vi körde vidare till Maxi där vi slängde av Juliaoch så vidare till City Gross och handla lite och till slut slänga av mig vid bussen hem till Anton. Det var så skönt på bussen för solen sken rakt in på ansiktet så man kunde riktigt sitta och njuta!

Inte så svårt att gissa vart jag är nu alltså :P Ligger här bredvid världens sötaste sovande pojkvän! Vi har friluftsdag idag egentligen men eftersom vi redan har betyg i idrott B så behövde inte vi komma. Men ska inte ligga på latsidan för det, Anton och jag ska till Finspångs badhus lite senare och bada massor :) Det hoppas jagska bli roligt, har varit sugen på att bada jätte länge :P
Nu ska jag ge mig på ett andra väckningsförsök snart tror jag, börjar bli lite frukost sugen nu!


Veronica

Inga kommentarer: