tisdag 3 mars 2009

Tisdag

Idag har det inte alls hänt något roligt, bara flutit på precis som vanligt. Riktigt tråkigt faktiskt, haft två redovisningar, en i svenska och en i företagsekonomi B. Kunde ha gått bättre på båda men skjuter man upp saker till sista stund som jag gör väldigt ofta nu för tiden får man skylla sig själv!

Tydligen ska jag som är elevråds representant vara med på frukost möte varje tisdag i fortsättningen för att prata om det vi vill berätta och så blir vi bjudna på frukost. Skulle gått idag men fick reda på det strax före mötet var så har inget direkt att ta upp så den frukosten får vänta tills nästa vecka istället.

Ringde mamma och undra om hon kunde hämta mig så jag kunde ta en buss hem 15.20 och det kunde hon som tur var så kom hem en timme tidigare vilket är otroligt skönt.
Hatar långa dagar ...
skulle egentligen följt med och gå på en förhandsvisning av filmen Slumdom Millionaire men som sagt så har jag ingen lust att gå på stan i 3 timmar utan pengar eller sällskap så åkte hem.

Jag ska försöka plugga lite, packa och fixa inför torsdag då jag först ska till IKEA med mamma & Julia och sen till Anton. Så får jag ju absolut inte glömma att det är säsongspremiär för Desperate Housewives ikväll på kanal 5 kl 21.00!!


Veronica

Inga kommentarer: